7 september 2024

Een leven lang wonen in Waalre

Eerste bijeenkomsten 19 en 21 oktober over bewust ouder worden in Waalre

De stichting “Wonen, Welzijn, Zorg, Waalre” voortgekomen uit het burgerinitiatief “Een leven lang wonen in Waalre” start in samenwerking met de seniorenverenigingen in Waalre, Senioren Brabant Zeeland (voorheen KBO Brabant) en de gemeente Waalre een campagne waarin senioren zelf aan zet zijn. Bewust ouder worden staat in alle bijeenkomsten centraal.

De vergrijzing in onze samenleving is een feit en neemt de komende jaren alleen maar toe. Tijdens de bijeenkomsten, mede op initiatief van de seniorenverenigingen, worden inwoners bewust gemaakt van het ouder worden en de uitdagingen die dat met zich meebrengt op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Maar ook wat de mogelijkheden zijn om je goed voor te bereiden op deze ontwikkelingen.

We zien je graag op 19 of 21 oktober 2024

De eerste bijeenkomst is op zaterdagmiddag 19 oktober. Een tweede bijeenkomst (met dezelfde inhoud) is op maandagavond 21 oktober. Bewust ouder worden staat dan centraal en vormt de rode draad. De komende maanden (november, februari en maart) vinden vervolgbijeenkomsten plaats binnen de thema’s wonen, welzijn en zorg. We nodigen graag alle senioren, óók jongere senioren (50+) en mantelzorgers uit om hierbij aanwezig te zijn. Jullie toekomst staat centraal! Meer informatie over aanmelding en inhoud volgt. De toegang is gratis, locatie: Het Huis van Waalre.

Een Leven Lang Wonen in Waalre!